torstai 2. helmikuuta 2012

Rakkauspakkaus - päivä ♥

Oon ollut kipeenä nyt pari päivää, että tää postaus tulee vähän myöhässä, mutta ei voi mitään.

Joo, elikkä mulla pälkähti maanantai-iltana päähän, että haluun yllättää murusen ihan totaalisesti jollain tapaa. Päätinpä siis omistaa hänelle koko päivän, tai ainakin melkein. Mulla meni suunnitteluun maanantai-iltana reilu tovi, halusin kehittää jotain vähän erilaista. Ekana kysäsin murulta, että sopiiko jos oot kokonaan mun huomenna (tiistaina), noin kello 16-22 välisen ajan (:D). Toista vähän ihmetytti, mutta uteliaana tietty oli heti mukana. Mitä mulla sitten oli siis suunniteltuna?

Pitkien pohdiskelujen jälkeen päädyin tällaiseen sotasuunnitelmaan: Ekaksi luistelemaan, jonne mukaan jotain pientä evästä. Sitten syömään meiän lempparipaikkaan, paikalliseen kiinalaiseen ravintolaan. Seuraavaksi Vantaan Flamingoon leffaan kattomaan Saapasjalkakissa. Ja lopuksi murun luo, jossa antaisin leipomani suklaakakun

Luisteluretken MUST eväs on tietty kuuma kaakao termarissa, ripauksella kanelia!

Ruokahalun herättäjäksi coctail-tikkuja :)

Suklaakakun pohjana käytin Brownies - suklaapalojen reseptiä

Ja jotta kakku ei olisi ollut turhan terveellinen, tarvitsi se myös suklaakuorrutuksen ;)

Tadaa! Tekstit tein valmis piparkakkukuorrutteilla

Suunnitelmat ei menneet mönkään ja päivästä tuli ihana :) Juha on tommonen perus suomalainen mies (taino, poika), joka ei vähästä hätkähdä, mutta suklaakakun kohdalla näki ihan toisen silmistä, että sen sydän suli. Harmi vaan, että iltaa myöten mun olo huononi sen verran, että lähdin melko pian kakun antamisen ja maistamisen jälkeen kotiin ottamaan sairastumisen vastaan. Ja niinhän siinä kävi, että nyt ollaan kuumeessa. Mutta joo, päivä oli silti ihan huippu! Juhan vanhemmat ja mun iskäkin tivasi, että mikä merkkipäivä nyt on kyseessä :D Ei meinanneet uskoa, kun sanoin, että mun teki muuten vaan mieli vähän yllättää :)

Nyt takas sohvalle potemaan ja kokeilemaan, jos jaksaisi katella äikän juttuja yo-koetta varten. Eka osa (tekstitaito) kun on jo viikon päästä perjantaina! AINIIN, sininen mekkoihanuus kolahti eilen postiluukkuun! On tosi ihana, ja ihan hyvän kokonen, tosin voisi olla napakampikin. Mutta silti hyvän ihonmyötäinen, ja aivan ihanan värinen. Sopii mun mielestä mun tukkaan ja ihonväriin (itserusketettuun) tosi hyvin. Enää pari viikkoa penkkareihin!! Apuva :) Nyt lahnaamaan ja tervehtymään, tsau ♥

6 kommenttia:

  1. kivan idean keksit, ainakin piristystä arjen keskelle:) ja toi kakku näyttää kieltämättä kyllä hyvältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii niimpä! :) Ah, siis toi kakku maistu kanssa aivan taivaalliselle, onneks se jäi sinne Juhan popsittavaksi :D

      Poista
  2. Oi kun ihana idea! ♥
    Ja ei oo todellista et sait jo nyt sen sun mekon! En jaksa enää yhtään oottaa et oma tulee... :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! :>
      Mulla aina noitten nellyn tilauksien kanssa menee niin, että sitten kun sähköpostiin kilahtaa toimitusvahvistus, niin siitä menee aina kaks päivää kun se paketti kolahtaa postilaatikkoon :) Eli jos toimitusvahvistus (EI siis _tilaus_vahvistus) tulee maanantaina, niin paketti tulee keskiviikkona! Mulle siis aina tälleen, ja on kuitenkin noita paketteja tullut tilattua ;) Mut luulenpa että tykkäät mekosta! Ainakin mulla näyttää livenä ihan yhtä hyvältä kun kuvassa ♥

      Poista
  3. aivan ihana tää sun blogi :) sulla on tosi kiva tyyli!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista