maanantai 30. tammikuuta 2012

Rusketusta pintaan!

Joo eli mäkin olen yksi niistä monista tytöistä, jotka rakastaa rusketusta ja tykkää sen vuoksi etsiskellä sitä parasta itseruskettavaa tuotetta. Mä oon kokeillut muutamia, ja tällä hetkellä käytän St. Morizin suihkutettavaa tuotetta:


Tää on tosi hyvä ja _halpa_. Rusketuksesta tulee aidon näkönen, ei tietoakaan mistään oranssista. Kärähtänyt hajukaan ei ole läheskään niin voimakas kuin monissa muissa. Hinta ei kirpaise yhtään, viimeksi kun tilasin tätä pretty.fistä, maksoi sen 7,90 e. Ja on kohtuu helppo levittää. Joo kyllä, levittää, tää on sumutettava indeed, mutta käsin pitää hieroa ihoon. Ja se onkin ainut miinus, mua niin kiehtoisi ajatus niistä itseruskettavista, jotka voi vaan suihkia iholle ja that's it. Mutta mä en ole juuri jaksanut enempää perehtyä niihin. Ennen kuin äsken! Nimittäin googlettelin, ja löysin hotsituksen!


Nimittäin St. Tropez Bronzing Sprayn! Tätä on kehuttu ihan sikana joka puolella, että tulee tasanen ja luonnollinen rusketus nopeasti, eikä tarvitse kun vaan suihkuttaa vartalolle. Ah nopeuttais ihan sikana rusketusrutiineja! Mä kun oon vielä niin perfektionisti kaikissa tämmösissä, niin levitettävien tuotteiden kanssa menee joka ilta ikä ja terveys. Tai siis en nyt joka ilta lisäile mutta ymmärtänette. Mutta joo, tässä taas kirpaisee tuo hinta jonkun verran, vaikka onkin isohko pullo. Hintaa siis lähemmäs 30 euroa. Mutta kyllä mä luulen, että pakko on päästä kokeilemaan jossain vaiheessa, on niin ympäri maailman kehuttu. Sinnittelen nyt ainakin ton St. Morizin loppuun, sitä on vielä kolmasosa pulloa :)


Hihii lopuksi bonuksena kuva jonka räpsäsin just ennen Abi-pippaloita, hopeinen bolero lähti taas ulkoilemaan ;) Samoin pidennykset! Ihana sisävalo kun ihonväri näyttää niin luonnolliselta, ei pääse itserusketus oikeuksiinsa! No mut ei voi mitään, salama kun on bitch. Ainakin jos sitä ei osaa käyttää... Taustalla näkyy muuten mun uusia tapetteja, oon ihan rakastunut noihin. Jos saisin tän huoneen sisustettua loppuun (ja siivottua), voisin tehdä postaustakin tästä.

Nyt kutsuu äidinkielen essee, joka piti palauttaa öhöm, kaks viikkoa sitten? Pakko repästä ja kirjottaa :D Tsau ♥

2 kommenttia:

  1. Mä käytän vaan perus Nivean rusketusgeeliä... ei se kauheen kehuttava oo, mut mulle sopivan hintanen ja menettelee :D Kun mä en ikinä auringosta rusketu, palan vaa :( Oon aatellu kans suihkutettavan itseruskettavan ostamista, toi St. Moriz vaikuttaa ihan hyvältä (tohon toiseen mulla ei olis varaa :D)... jos sitä ostais sit seuraavaks vaikka tollasen, ellei Nivea vie taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen kyllä tota St. Morizia, etenki just pienelle budjetille! :)

      Poista