sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Pieni kynsipostaus

Tässä aattelin ilahduttaa kynsistä tykkääviä kanssaihmisiäni, mulle kynsien nätti ulkonäkö on tärkeetä :) Elikkä seuraavassa muutama kuva mun menneistä geelikynsistä! Pyydän jo etukäteen anteeksi mahdollisesta huonosta kuvanlaadusta...























Nää on mun ihan ensimmäisiä kynsiä, jos oikein muistan niin ehkä neljännet kynnet? Eli näistä on semmonen pari vuotta. Olin kyllä seurannu jo pidempään rakennekynsien tekoa, kun olin aiemmin käynyt liikkessä laitattamassa omiani. Niin periaatteessa kamojen tultua pystyin käymään suoraan hommiin. Tosin hidasta se oli! Glitterikynsien kanssa meni helposti se 5 tuntia, kun itselle teki. Perus ranskiksista selvis ehkä neljässä tunnissa. Tosin nykyäänkin omiin on paljon hitaampi tehdä kuin toisten, sille ei pysty tekemään mitään. Sillonkun toiselle tekee, voi toisen toinen käsi olla uv-uunissa ja tehdä samalla toista kättä. Itselle tää ei oo tietty mahdollista ;) Plus kun pitää vasemmalla kädellä väsätä ... Huh!

Nämäkin melko ensimmäisiä kynsiä, tykkäsin kovasti!


























Wanhojen kynnet :)






















Vesimarmoroidut ja älypitkät! Oli/On muuten tuskaa toi marmoroiminen ...










































Nää mulla oli joulunaikaan! Meinasin tehdä joulunpunaset, mutta mulle tuli just sillon tommosta ihanaa pinkkiä glitteriä, niin en voinu vastustaa kiusausta. Glitteri oli sitten paljon kimaltavampaa luonnossa! Älkää välittäkö oudoista kynsitarrasysteemeistä, mulla loppu vähän into kesken koristelun suhteen ja lättäsin vaan jotkut tarrat päälle, jotka onkin tässä kuvassa jo kovin kuluneet :D Peukun tarra ei onneksi näy... Mutta noi kimals niin herkullisesti, glitteri on muuten yks mitä on aivan mahdoton kuvata silleen, että näyttäis samalta ku livenä!


Siinä muutama picture, mua ärsyttää kun en oo jaksanu ottaa kuvia monistakaan tosi kivoista kynsistä! On noita tullut nimittäin kymmeniä tehtyä. Nyt kun saan kirjotukset alta pois, pääsen tekemään ihan liikkeeseen ja työkseni kynsiä! En malta oottaa, toi on nimittäin kivaa ja ihan hyväpalkkaistakin työtä ;)


Nyt just kohta alkaa Subilta The Vampire Diaries -sarjan tokan tuottarin vika jakso! Kaikki Suomen tahtia menevät on varmasti innoissaan ;) Itse olen jenkkien tahdissa, mutta pakko aina tsiikata teeveestäkin noita jaksoja. Nyt kaikille hyvää tulevaa koulumaanantaita (itsellänihän on varsinainen koulu loppunut ;)) ja hyvää yötä! Ciao ♥

3 kommenttia:

  1. vau, miksei mulle oo suotu sitä lahjaa et osaisin ees lakata kynnet siististi..
    Muutenkin tosi kiva blogi, sait uuden lukijan :)

    http://jullegrr.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa saada uusi lukija ♥! Kiva että kiinnostuit :) Piipahdan heti sunkin blogissa!

      Poista
  2. vautsi, upeita kynsiä. :) liityinpä sun lukijaksi!

    VastaaPoista