maanantai 6. helmikuuta 2012

People change

Oi vitsi tuol on ihana ilma ja pakkanenki iha minimissä ja aurinko paistaa jajaja! Eipä siis ihme, että iski ärsytys kun tajusin, että mun rakas nikonini on lainassa kaverilla. Ärh. Just kun olis kuvausfiilis ja aikaa vaikka muille jakaa. Taino joo kaikki liikenevä aika pitäis käyttää lukemiseen ja sitä rataa, mut kato ku mä käytän ;) Mutta huomenna siis pakko pyörähtää noutamassa kamerainen, mun sormet syyhyää kun haluisin väsätä kunnon silmämeikkipostauksen. Ja meikkipostauksen. Ja vaikka ja mitä. Ja toi luonnonvalo ois omiaan siihen, nyt kun on aina ajoissa kotona, eikä tartte kyyhöttää koulun penkillä neljään asti.

Mutta nyt aattelin piristää teitä tämmösellä kunnon Ihmiset muuttuu -postauksella. Muistan ku laitoin vuosi sitten facebookkiin tän kuvasarjan mun pärstästä vuosien varrelta, ja se keräsi aikamoisen kasan huvittuneita reaktioita :D En näytä enää aivan samalta kuin viisi vuotta sitten...



Oivoi, olenko vähän sulonen possu ylimmissä.. Siinä siis seiskaluokan ja kasiluokan koulukuvat. Ja mä aina mietin että miksen oo suosittu :( No ei sentään! Tukkatyylit on kans vaihdelleet kovasti, 2007 kuvan kohdalla mietin aina, että miksi mä en hankkinut suoristusrautaa.. Eniten kadun silti tota 2010 tukkaa, mulla näkee latvoista vieläkin ton blondauksen tuhot. Ja jos saisin valita näin jälkeenpäin, en leikkaisi pitkää tukkaani (2006) lyhyeksi, ei olisi tätä kasvatusrumbaa, joka on nytkin meneillään. 

Mutta joo, ihmiset tosiaan muuttuu, niin ulkosesti kun sisäsestikin. Ois jännä palata tonne seiskaluokan aikoihin, kun olin henkeen ja vereen tunnollinen ja kunnollinen tyttö :) No oon mä vieläkin kunnollinen, vähän ehkä värikkäämpi persoona vaan. Loppuun vielä vanhoja kuvia!

Kesä 2010 ja puppeli :') (plus kuollut tukka..)

Vuoden 2010 alusta, Wanda-muru ja mun leijonanharja!

Tuups tuups kesän 2010 alussa 

Kevät 2009. Toi on muuten Cruella Devil tukka, eikö ookki!

Ah noita mopotyttö aikoja! Tollon oli ihanaa esim päästä jonkun söpön mopoilijan pärrän kyytiin ;)

Viekas! Tärkeimmän ystävämurun sylissä ♥ Kesä 2011, uusin kuva siis :)

6 kommenttia:

  1. mäkin oon värjänny ruskeesta blondiks ja blondista ruskeeks niin monta kertaa että sen huomaa kyllä jo hiuksista tosi hyvin :D plus siihen kaikki muu, miten oon hiuksiani kaltoin kohdellu:D ikuinen kasvatusprosessi menossa vieläkin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, helpottava tietää että muillaki on vastaavia ongelmia :D No mut eiköhä tää tästä, meillä molemmilla! ;)

      Poista
  2. Ihana postaus! :D Hauska nähdä miten oot muuttunu vuosien varrella :)

    http://carpediemabovo.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. joka kuvas just sama hymy :DDD

    VastaaPoista