sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Ilmoitusluontoista asiaa

Jotkut on varmaan jo huomanneetkin, että päivityksiä ei juuri ole kuulunut. Monet myös tietää, että mulla pukkaa ylioppilaskirjotukset tässä kivasti päälle. Mulla on moniamonia postausideoita ja innokkuutta, mutta tällä hetkellä aika ei vaan yksinkertasesti riitä. Oon semmonen ihminen, joka jättää kaiken ihan täysin viime tinkaan, ja nyt se kostautuu törkeellä työmäärällä ja stressillä. Niimpä oonkin päättänyt pitää taukoa täällä blogin puolella tonne ihan viimeisimpään yo-koepäivään asti, joka on siis 26.3. Eli jos olisitte lukijat vielä kolmisen viikkoa kärsivällisiä, niin oisin ilonen! Sitten mä alan pommittaa teitä kaikilla ihanilla meikki- ja kauneus- ja vaate- ja kenkä- ja lifestyle-postauksilla ;) Nyt mun vaan ehkä kannattaa sijottaa kaikki kapasiteetti näihin kirjotuksiin. Onhan ne nimittäin melko tärkeä juttu mun tulevaisuuden kannalta, tai ainakin helpottavat asioita suuresti jos menevät hyvin. En haluu tietty myöskään tehdä mitään puolivillasia sinnepäin -postauksia, ne ei oo kenestäkään kivoja.

Eli pliis ihanat, koittakaa kestää ja ymmärtää! Kunhan tää kirjotushelvetti on ohi, niin päästään samaan rytmiin kuin alussakin :) Nyt mä menen väsäämään vapaa-ehtoisen äidinkielen esseen (joo luitte oikein, vapaa-ehtoisen) ja katson sen jälkeen ruotsinkielisen leffan ruotsiteksteillä! Näkyilemme taas kolmen viikon päästä, tsau ♥

weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti